Marketingcommunicatie
Een mooi vak en traditioneel het domein van het ‘reclamebureau’. Helaas zijn veel reclamebureaus achtergebleven in het offline tijdperk. Op internet is het verschil tussen ‘mooi maken’ en ‘waarde maken’ groot. Wij kunnen beide. En goed ook! Marketingcommunicatie doelen liggen vaak op het niveau van kennis, houding en gedrag. Als dat leidt tot conversie – concreet resultaat – worden we allemaal blij. Oftewel: activeren, en meten of je het goed doet. Het merk laden en doelgroepen activeren doen we door de slimme inzet van mensen (ambassadeurs) en de juiste mix van owned, earned and paid media. Zo behalen wij zichtbare én voelbare resultaten. Onze marketingcommunicatie smaken zijn:

Reclame
- Huisstijl ontwikkeling
- Concepten bedenken
- Campagnes opzetten
Middelen
- Folders & Flyers
- Infographics
- Audio en video
- Digitale banners
- Nieuwsbrieven
- Blogs (content)


Sales support
- Prospectlijsten maken
- Presentaties opzetten
- CRM beheer verzorgen
Sociale marketing
- Campagnes
- Interventies
- Promotie


Handjes
- CMS vullen met content
- Adressen opschonen
- Straatonderzoek