Personeel werven
De arbeidsmarkt is krap, recruiters te over. Misschien tijd voor een andere aanpak? Dit is wat we al regelmatig voor onze klanten doen: personeelswerving als marketingdoelstelling. Goede resultaten vragen om een gerichte aanpak. Daarom werken we volgens een bewezen aanpak.
Onze aanpak
Samen naar succes
Werken met online marketingbureau GetBright is samen werken aan de gestelde doelen. We combineren onze kennis van (online) marketing met jouw kennis van de markt om samen een traject op te zetten waarbij we gaan voor resultaat.
De basis van je strategie: een sterke video
Kandidaten willen een inkijk in het bedrijf. Een video van de organisatie is daarbij bij uitstek een goed middel. Deze video kan ingezet worden als campagne via social media of via Google display (waaronder Youtube) om zo de juiste kandidaten te bereiken en te activeren. Zo geef je meteen een goede inkijk in je bedrijf.
Herkenning is belangrijk
Als je kandidaten aantrekt, dan kun je ervanuit gaan dat ze jouw social media en website bezoeken. Dan is het goed om daar te laten zien hoe leuk het is om voor de organisatie te werken en de mogelijkheid om te solliciteren binnen handbereik aan te bieden.
Resultaat verhogen
Één keer zien is niet voldoende. Het gezegde is: gemiddeld moet je een organisatie 5 tot 7 keer zien om er bekend mee te raken. Om het resultaat te verhogen zetten we daarom remarketing in. Remarketing is het volgen van mensen die iets met je organisatie op social media of met je website hebben gedaan door middel van advertenties. Deze inzet van structuur verhoogt de kans op succes.
Testen, meten en sturen op resultaat
Het inzetten van een goede structuur en dit monitoren en bijsturen is de basis van online groei. Een online campagne is nooit af en optimaliseer je voor het beste resultaat. Door resultaten inzichtelijk te maken en te overleggen, bepaal je samen de richting.