Wie ben je en hoe oud ben je?
Hoi! Mijn naam is Danielle en ik ben momenteel 28 jaar oud.
Wat zijn je werkzaamheden bij GetBright?
In de hoofdlijnen houd ik mij voornamelijk bezig met projectmanagement, online adverteren (SEA) en met social advertising. Maar dat betekent niet dat je mij nooit zal tegenkomen in andere werkgebieden binnen GetBright!
Hoe ben je bij GetBright terecht gekomen?
In mijn geval is het echt het typische gevalletje van ‘het gaat er niet om wat je kunt, maar wie je kent’. Een vriend van mij heeft in het verleden freelance werk verricht voor GetBright en heeft een berichtje gestuurd naar Yvonne. Waarna ik de kans met beide handen heb aangepakt om te solliciteren. Oftewel “BAM!” daar was de nieuwe collega Danielle
Wat vind je het leukste aan jouw werk?
Het klinkt heel cliché, maar het feit dat een dag er nooit hetzelfde uit ziet is wat het werk dynamisch en interessant maakt. Om het nog steeds cliché te houden; advertenties waar je hard aan werkt die de juiste resultaten behalen!
En wat vind je minder leuk?
Oef! Lastig. Ik denk dat er altijd wel dingen zijn die minder leuk zijn. Maar misschien voor nu dat er geen optie op het koffiezetapparaat zit voor een heerlijke warme chocomel!
Hoeveel festivals heb je in de afgelopen tien jaar bezocht?
Dit wordt even terugrekenen! Ik weet het niet helemaal zeker, maar het zijn er minimaal 12.
Als je moest kiezen tussen een bioscoopfilm, een rondje hardlopen of een dagje aan het strand, waar kies je dan voor?
Een rondje hardlopen valt sowieso af, al blijft de twijfel tussen de bioscoopfilm en een dagje aan het strand. De bioscoop als er een goede film draait en het slecht weer is, een dagje strand wanneer het lekker weer is.
Welke twee personen neem je mee naar een onbewoond eiland?
MacGyver en superman! MacGyver om mij in leven te houden en Superman om mij van het eiland af te vliegen.
Ben je een honden of een kattenpersoon?
Zelf heb ik momenteel twee katten rondlopen thuis, dus moet ik hier het antwoord ‘kattenpersoon’ geven. Al zijn honden ook ontzettend leuk (het is dat ik er geen tijd voor heb)!
Als laatste, heb je nog één gouden tip voor een toekomstige klant?
Zorg dat bij je advertenties altijd de juiste budgetten en doelgroepen zijn ingesteld. Daarmee voorkom je dat je onnodig of te veel geld uitgeeft aan uitingen die niet converteren.