Route 42
Route 42 was ooit een innovatieve start-up, maar is intussen uitgegroeid tot een grote speler op de transportmarkt. Route 42 maakt dashboard omgevingen voor vrachtwagen en trailers, die de data van de truck inzichtelijk maken. Zo kunnen vervoersbedrijven logistieke beslissingen nemen aan de hand van de juiste gegevens. Dat zorgt voor kostenbesparing en een vergroting van de bedrijfswinst.
GetBright verzorgde voor Route 42 de online marketing voor de website. Het belangrijkste doel hierbij was zichtbaar zijn en blijven, met een stukje company branding. Daarnaast gaven wij SEO advies voor o.a. de navigatiestructuur en verschillende microsites.
Online Marketing Plan
Voor Route 42 stelden we een stevig online marketing plan op, waarbij we kozen voor Google AdWords (SEA), social media marketing, premium bannering en het aanmaken van verschillende microsites. Een grote speler word je immers niet vanzelf.
Premium Bannering & SEA
Tijdens de premium bannering kochten we in op grote posities. We deden een zoekwoordenonderzoek en hebben search, display en Gmail campagnes opgezet.
Microsites
De microsites werden gebruikt voor lead generation en voor linkbuilding. Zo zorgden we voor pieken en oplevingen met meer leads. In combinatie met de banners, het adverteren op Google en het herstructureren van de websites was er sprake van een uitstekende online marketing mix.
Resultaat
De groei van Route 42 spreekt voor zichzelf en is ook te danken aan de ingezette marketingstrategie. Met de informatie van het afgelopen jaar en de daarbij verzamelde data kunnen we nu nog effectiever met de budgetten omgaan. Zo garanderen we ook de komende jaren een optimaal resultaat.
Wil jij ook graag de volgende stap maken met jouw bedrijf? Met een onderbouwd marketing plan, goed advies en een stabiele uitvoering helpt GetBright je groeien naar een hoger niveau. Meer weten? Neem contact op met info@getbright.nl of bel met 076 – 879 50 88.