Strategie
Onderzoek geeft noodzakelijke inzichten in markt, concurrentie, doelgroep, gedrag, klanttevredenheid etc. Gewapend met die inzichten ontwikkelen we creatieve en praktische strategieën om de bedrijfsdoelen te realiseren. Met onze strategische ervaring en omnichannel benadering zijn wij uitstekend toegerust om jouw sparringspartner te zijn.
Onze aanpak
Samen naar succes
De waarde van strategie
Marketingstrategie is overschat als je denkt met de keuzes van nu, 5 of 10 jaar vooruit te kunnen. De houdbaarheid van strategie hangt onder andere af van de grootte van het bedrijf, technologische en maatschappelijke veranderingen.
Onderzoek is de fundering
Keuzes maken voor diensten en doelgroepen doe je o.a. op gevoel, marktkennis en ervaring, een deel van de informatie komt voort uit onderzoek. Onderzoek naar de concurrentiepositie van het bedrijf of hoe je staat in het marktsegment, onderzoek naar de eisen en wensen van de doelgroep of onderzoek naar de omvang van de markt in specifieke regio’s of onderzoek naar het online gedrag van je doelgroep.
Heldere en ervaren aanpak
Wij zijn sterk in strategie vanuit eigen opleiding, vele jaren kennis en ervaring, maar kan ook in onderzoek ondersteuning middels desk research, field research, data analyse en presentatie. Voordat je strategische keuzes maakt is een gedegen onderzoek van groot belang, zodat je met cijfers en feiten kan onderbouwen dat je uiteindelijke strategische keuzes een groot slagingspercentage hebben.