On-/offline marketing strategie
Strategie gaat over het kiezen van de beste aanpak – en de juiste middelen – om tot het door jou gewenste (bedrijfs)resultaat te komen. We zoeken graag samen met jou naar de vraag áchter de vraag, en gaan vervolgens creatief en resultaatgericht op pad met behulp van online en offline middelen. Onze strategie smaken zijn even breed als onze ervaring erin: online marketing, (corporate) branding, interne/externe communicatie, promotie, website ontwikkeling, content marketing, social media, CRM, product, distributie strategie en sales.
Onze aanpak
Samen naar succes
Beginnen bij het doel
Welk (business) doel wil je bereiken? Want als je niet weet waar je heen wilt, zul je er ook nooit geraken. Alleen met een helder doel voor ogen, kun je de juiste oplossing(en) kiezen en kun je de middelen ook nog eens maximaal rendabel maken. Via het continu meten of onze inspanningen het beoogde resultaat opleveren, bouwen we ook een heldere samenwerking op.
De basis op orde
Onze volgende vraag is of je je high level marketing strategie op orde hebt. Wat ben je, voor wie en waarom is dat relevant? Positionering dus, het begin van alle marketing. Als je dat scherp hebt, kun je vervolgens concreet te werk gaan naar het bereiken van je doelen.
Alle antwoorden
Stel je voor dat je je merk wilt versterken. Dan willen we weten waar je klant of cliënt behoefte aan heeft, wat je kracht is ten opzichte van de concurrentie, welke huidige zaken lading geven aan je merk, enzovoorts. Maar soms heb je niet alle antwoorden. Dat zoeken we dan voor je uit via gestructureerd research en het maken van een complete analyse.
Aantrekkelijke strategie
Wanneer we weten wat je doel, positionering en situatie is, gaan we creatief van start. We kijken naar wat de logische routes zijn naar het doel van je vraag. Onafhankelijk van een voorkeur voor bepaalde middelen, het gaat immers om het resultaat en niet om de tools. Op basis van al het gemaakte huiswerk onderbouwen we precies waarom wij juist voor die ene aanpak gaan.