Huidzorg Delft
Het team van Huidzorg Delft waarborgt de nodige expertise. De zes gecertificeerde huid- en oedeemtherapeutes zorgen, samen met een praktijkondersteuner, voor tevreden klanten middels huidverbetering, huidtherapie en medische huidbehandelingen. In 2020 vierde Huidzorg Delft haar 10-jarig bestaan met Annamarie van der Meulen aan het roer.
Huidzorg Delft kwam bij ons met een duidelijk vraagstuk: er moest meer zichtbaarheid gecreëerd worden onder de juiste doelgroepen, met het doel om meer afspraken te realiseren. En dat moest uiteraard op een manier die de doelgroep zou aanspreken, zou helpen, en voornamelijk: zou activeren. We mogen dit doen sinds 2018 en inmiddels heeft Huidzorg Delft niet stilgestaan.

De strategie
Om ervoor te zorgen dat Huidzorg Delft meer kwalitatief geschikte aanvragen binnenkreeg, stelden we een plan op aan de hand van ons See, Think, Do, Care model. Samen met Huidzorg Delft bepaalden we eerst de meest waardevolle doelgroepen. Vervolgens konden we aan de slag met het realiseren van organische én betaalde vindbaarheid op Google door de inzet van SEO en SEA. Dit moest, samen met social media ads, de eerste interesse van potentiële klanten wekken.

Top of mind blijven
Tijdens de DO fase bieden we onder andere tips voor huidverzorging thuis aan. Een slimme zet en een extra stap richting de deuren van de kliniek van Huidzorg Delft. Om de doelgroep tot actie over te zetten zetten we een kennismakingsaanbod of oproep tot een consult in. Op deze manier blijven we top-of-mind bij de meest relevante doelgroepen samen met sterke organische content én e-mail marketing.

Doorontwikkeling
Ook blijven we doorontwikkelen. Onlangs is de website bijvoorbeeld uitgebreid met een webshop en zijn huidverzorgingsproducten nu ook online te bestellen. Door de toename in het aantal Engelstalige cliënten is de website sinds kort beschikbaar gemaakt in het Engels.
Resultaat
Op deze manier vergroten we de zichtbaarheid van Huidzorg Delft met als doel meer aanvragen realiseren. Zo hebben we in de laatste twee jaar een verdriedubbeling gezien van het aantal maandelijkse websitebezoekers en zien we maandelijks vijftien keer zoveel online (contact)aanvragen tegemoet ten opzichte van de start van de samenwerking.
”Het met ons meedenken en denken in oplossingen is wat onze samenwerking met GetBright zo soepel laat verlopen’‘ – Annamarie van der Meulen, eigenaresse Huidzorg Delft